Typ lyssnar på lite musik

Hej. Jag har nu 9 kronor kvar på mitt konto. Ville bara säga det. Fast på sparkontot är det inte lika tomt, men som sagt, det är ju sparkontot... Jag ser fram emot helgen. Roligt på lördag! taggat!

Laugh'n A Half - D.A.D.

Den är bra! Den spelas ofta på rockklassiker, och jag har alltid undrat vilken låt det är så jag letade upp den och jag har den turen att ha Uffes skivsamling som har allt inom rock. Jag var där och snokade för någon dag sen och upptäckte att han till och med hade Babyshambles bästa CD. Och här har jag suttit och laddat ner en massa som vi redan har hemma.

People are strange - The Doors

Också riktigt bra låt! Älskar texten.

Har precis läst bibeln också. Herregud vad mycket det var att läsa!! Lukasevangeliet som jag läste gjorde mig inte mycket klokare kan jag säga...

Nej nu var det väl inte mycket mer jag ville säga?

När jag ändå håller på kan jag också rekommendera dessa låtar:

The passenger -  Iggy Pop
Purple Haze - Jimi Hendrix
Stairway to heaven - Led Zeppelin
Because the night - Patti Smith group
Oh Susie - Secret service
woman - mstrkrft remix - Wolfmother   

+ allt av Creedence Clearwater Revival 


Och självklart: RIVERSIDE - Sidney Samson



tjena

Kommentarer
Postat av: Jadu...

Jenny!!!! I love you for this post. JAGÄLSKARSECRETSERVICE-OHSUSIE.



Du är bäst. Tusen kyssar!



- your fan

2010-05-10 @ 01:20:51

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0