Vi drar till fjällen fest hela kvällen

Kl 1 ska jag vara på Solna tingsrätt för rättegång mot David Bonde. Vet inte vad jag ska säga om det mer än att nu jävlar vinner vi den här också. Hoppas att rättvisan är på min sida idag.
Sen går bussen till sälen kl 3. Hoppas verkligen jag hinner med den! Annars får jag helt enkelt gå tidigare från rättegången..
Har inte ens packat färdigt än. Tycker det är så svårt! Tar alltid med mig för mycket. Ska jag ta med systemkameran eller inte? Den tar ju så mkt plats. En extra kofta? Extra skor? Nej jag skiter det. hmm. Men vinboxen får vi inte glömma. Glöm ej: leg, bussbiljett, pengar, bankkort, skidglajjor, mobil, ipod osv...

VI SES PÅ HC!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0