walk of life

fa-an vad jag är trött. Damn. Igår var en otroligt trevlig kväll må jag säga. God middag hos Maja, Pure, Hybris, Retro och till slut efterfezt hos Oskar. Och idag mår jag som jag förtjänar. Låg och sov i soffan idag när vi firade att pappa fyller år, haha, trevligt tjej. Och ingen kebab fick jag. Men tårta, bulle, glass, chips och jordnötter har jag lyckats proppa i mig. Och ingen int ekonomi har jag pluggat. 2 c00l 4 school helt enkelt. Ses imorn, puss och kram mina många läsare. Om ni ser mig på stan, var inte blyga! Kom gärna fram och hälsa och ta en idolbild tillsammans med mig!!


jag och en läsare

Kommentarer
Postat av: jennys största fan

BÄSTA DAGEN I MITT LIV!!

2010-03-22 @ 17:09:58
Postat av: Cassandra

Hahaha!! Sådär måste jag också göra någon gång! :P

2010-03-24 @ 16:41:09
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0