Håkan <3

tja. Håkan var BÄST! Lätt han bästa konsert! Han sa att vi slog rekord i bäst publik nånsin, c00lt. Nej, men fanimig vad bra det var! Grät lite när han spelade min favvo "nu kan du få mig så lätt". Den är verkligen fin.
Fredagen var kul. Hängde hos Tom, sen gick vi till Nu, som var sämst! Men vi dansade fuldans, haha fett kul. Men killarna var så risiga att dom ändå ville dansa med oss. Träffa Adler och prata lite med han och DJn som är lång som Liza tycker e snygg, han var för övrigt fett dryg. 
Igår jobbade jag bara. Har inte träffat er på fett länge, känns som att ingen vill träffa mig :/ Dizzarna liksom. Aja ni som fortfarande vill vara kompizar och ses kan ju höra av er. hehe. Blir ju inte så mycket som vi kommer ses de kommande 5 månaderna. Nära nu, jävligt nära.
pusSS


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0