Och bindningarna

product image

Så jävla intressant att läsa om brädor hit och bindingar dit, jag vet! Men idag var jag, mamma och Uffe inne i stan på One Off och köpte Gnubrädan, dessa forumbindingar och en boardbag. Känns sjukt bra, nu är jag så taggad på att ge mig ut i backen alltså! Med denna utrustning kommer jag definitvt vara skaprpast i backen, höhö. Nu återstår då bara snowboardkläderna. Fatta att med snowboard och kläder kommer jag ha lagt ut 8000 spänn på bräda och 4000 på kläder = 12000. Damn. Det var inte så billigt att säsonga, sen ska man ju punga ut med diverse tusenlappar för liftkortet också! Så we better find jobs!

Kommentarer
Postat av: liza

nice köp mannen!!!! fakking 2 veckor

2010-11-14 @ 14:43:12

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0