alperna, inte långt kvar!

Tjaaa. Nu är fanimig alperna nära! Ska betala deposition på 20 000 kr snarast! Försöka få det gjort imorgon! Så Liza, I want 500 euro av dig. hihi. Just nu ligger det väl runt 26 tusen där på kontot och skräpar, Thailand nån!?
Fan vad epic fail om man skulle ta alla pengar (som kommer vara 100 000 när alla har satt in på mitt konto) och dra utomlands för att sedan aldrig återvända. Man kommer ju liksom inte särskilt långt med den summan. Om man inte stannar på ett ställe och jobbar på en bar och lever livet och bara hänger på stranden och dricker bananmilkshake. typ.
Man kan ju alltid drömma. Börjar få lite resfeber.
Tänk att jag ska lämna alla här hemma. Mamma, Pappa, Malin, Uffe. Maja och gänget. Beckie Anna! Och alla andra. Läskigt! Kanske får köpa biljetter och komma hem en vecka och hälsa på? Ta ledigt från jobbet en vecka. Nej men ni får komma dit och hälsa på! Och bo i vår minimala 24 kvadratmeterslägenhet... Kanske inte. Tror helt seriöst att det bara får plats med en åt gången. Men hotell är ju inte fel det heller. När man ändå åker nånstans liksom. Men men, jag vet inte mkt. Vi får se hur allt ser ut när vi kommer dit! Micke sa att man bör vara där runt den 25e för att det är då det inte har kommit några folk dit och då är det lättare att få jobb. Har börjar nojja mig ordentligt över att inte få jobb. Då är det fail asså. Så jag skulle nog absolut kunna tänka mig att vara där tidigare just to be sure. Annars: "mamma och pappa, kan ni skicka mig 5000 i månaden? Snäääällla!?" Hehe. Skulle iof vara sjukt soft. men inte sen när man kommer hem då man måste betala tillbaks 25000 till dom. Men ska tvinga dom att ge mig 1000 spänn var varje månad. Det är ju bara fair med tanke på att de inte behöver försörja mig, typ med mat och toapapper... haha.. jaja, nu börjar jag bli trött så jag sitter och skriver en massa skit. Föresten så träffa jag Hemming på tuben idag. Det var trevligt. Sen har det inte hänt så mycket mer intressant idag. God natt!


Kommentarer
Postat av: julls

maja och gänget?! jag trodde vi bestämde oss för THE GANGSTAHS

2010-10-14 @ 23:47:12

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0