Are we the waiting?

Tja.

Idag har jag: jobbat med Bögie. Ja, typ det. Det var kul.

Nu sitter jag och lyssnar på Green day. F1 bra. "Are we the waiting" är bra, lyssna på den!

Jag är snuskigt taggad på helg! IMORN! wiihiii

Jag funtar på att ha middag i helgen för mina kompizar. Det skulle vara kul. Då kan vi dricka vin (som Hemming tycker är töntigt att säga). Men Maja ska iaf dricka rödvin och jag tänkte nog våga mig på vitt vin. Men varannan vatten!

Love ya. Föresten så ska vi boka alpernalägenhet nuuuu!

Kommentarer
Postat av: maja

Ja, jag ska bara leta upp något rödvin. Annars blir det öl. Inte lika kul. Men det kanske Slemming tycker mer om.

2010-10-07 @ 21:25:11
Postat av: jenny

slemming <3



"DU RÖR HENNE INTE!"

2010-10-07 @ 21:35:16
Postat av: jenny

slemming kanske kan köpa ut? du kan ju ringa han och säga "jag ska dricka vin i helgen så jag tänkte att du kanske kunde köpa ut?"

2010-10-07 @ 21:36:30

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0