c00l

1. Hur gammal är du om fem år? 24
2. Vem var den sista du träffade? Bögie
3. Hur lång är du? Typ 168-169 cm tror jag...
4. Vilken var den senaste film du sett? Inception senast på bio, sjukt bra film.. Annars... Irene Huss
5. Vem ringde du senast? Bögie.. Eller GB på jobbet idag.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Bra." till mamma
7. Vad är dagens planer? Kolla färdigt Paradise och sen sova
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hmm.. Ringa, SMS är lite jobbigt.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? För 1 minut sen. Hon ligger ute i vardagsrummet.
11. Vilken ögonfärg har du? Blågröna
12. När vaknade du idag? Först typ kl 5 när mamma gick upp, sen kl 7 när Uffe gick upp och till sist kl 11.
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, men varje dag. NOT
14. Vilken är din favoritplats? I pisten. hehe. nej men.. På spy bar. haha skoja. Då blire väl sängen.
15. Vilken plats föredrar du minst? Perrongen i väntan på tuben eller bussen som jag precis missade.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Öh. Ingen aning. orkar inte tänka så långt fram. Tar varje dag som den kommer. Vill vara lite spontan. Men förhoppningsvis har jag pluggat färdigt och har ett jobb som jag tycker är roligt. Lite rik skulle jag gärna vara också.
17. Vad skrämde dig som barn? Ja du.
18. Vem fick dig att skratta senast? Beckie tror jag nog. Jag fick iaf henne att skratta när jag berättade om gången jag sållde kokosbollar!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp. Om jag inte vore en total geek som samlade på dom.
20. Har du stationär eller bärbar dator? En gammal god stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? I t-shirt. bara. fast nu när det börjar bli kallt blir det mjukisbyxor också.
22. Hur många kuddar har du i sängen?  6
23. Hur många landskap har du bott i? Men vafan. 1.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor. Annars sjuka tofflor.
26. Är du social? Jovars. fast har gärna lite tid för mig själv ibland. Men blir ofta sällskapssjuk.
27. Vilken är din favoritglass? Ben Jerrys cookiedough
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara till en lägenhet.
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Ja, jag dricker nästan bara Machiato nu för tiden.
31. Vad dricker du till frukost? Apelsinjuice.
32. Sover du på någon särskild sida? Det vet jag inte. Jag sover ju så brukar inte ha så bra koll på sånt.
33. Kan du spela poker? Naj naj naj
34. Tycker du om att mysa? jaaaa, bästa!
35. Är du en beroendemänniska? A. Fast håller mig till serieberoende. Annars nej. Om jag hade varit det så hade jag varit beroende av både droger och alkohol och tobak vid det gär laget.
36. Känner/kände du någon med samma födelsedag som din? Emelie Ahlqvist
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Spanska (not)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp, maria pool <3
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet vinner nog där. Härligt med havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? På upplevelser, resor och mat.
42. Äger du dyra smycken? Ja. Men använder sällan smycken.
43. Har du någon gång testat narkotika? Kanske det kanske.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Snopp. haha. nej det var väl sallad som jag åt till middag.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Den var svår.. Måste säga att Tully får mig att skratta väldigt lätt! Annars. Min syster är rätt rolig.
46. Har du något ärr på din kropp? Ja. Hela knäna fulla. och efter min bröstoperation.
47. Vad har du för ringsignal? Samsung
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Säkert
49. Flirtar du mycket? På fyllan kanske det händer. Annars inte alls.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Vetefan
51. Kan du byta olja på bilen? Nja naj naj
52. Har du fått fortkörningsböter? Om jag hade haft körkort hade jag säkert haft det
53. Vilken var den senaste bok du läste? Scar Tissue, Anthony Kiedis självbiografi
54. Läser du dagstidningen? Metro på väg till jöbbet, men jag gör mest sudokun.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Naj naj naj. Eller räknas porrtidningar? höhö
56. Dansar du i bilen? Hur skulle det gå till?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rockklassiker
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslista till jobbet
59. När var du i kyrkan senast? I torsdags på farmors begravning

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0