(.)(.)

Tja tja bloggen! Har legat hemma och chillat idag. Det är det bästa med söndagar, att man faktist får ligga hemma och bara chilla! Den som jobbar eller utför någon form av arbete på en söndag ska ju bli stenad enligt bibeln, så jag håller mig till reglerna och tar det lugnt. Because Jesus told me liksom.

Malin sitter och snackar med en forumkollega i telefon. Just nu pratar dom om vem som ska bli ny spexmästare "det kommer säkert bli värsta tävlingen mellan dom" (Hugo och Gustav Brodin, tog jag nyss reda på) Malin tyycker att jag lägger mig i i hennes samtal, men hon får fan skylla sig själv när hon sitter i mitt rum och skvallrar.

Igår var väl planen att jag skulle dra ut, men det var ingenitng som lockade mig till att lämna min varma säng. Uffe hade lite förkrök här hemma och kom in och sa att jag skulle komma ut och hälsa på "en skiiitsnygg kille" som var son till hans kompis. Okeeeeeeeeeej då sa jag och gick så graciöst ut i min mjukisutstyrsel och osminkade ansikte, samt feta hår för att hälsa på den här snyggingen. Men han nådde inte riktigt upp till min standard, så jag gick in och la mig i mitt rum igen.

Imorgon ska jag jobba. Tisdag ledig. Onsdag jobb. Torsdag också. Fredag också. Sen helg och ledig :D

Maja tyckte jag skulle berätta om fredagen ur mitt perspektiv, så jag ska nog göra det, i ett eget inlägg.

Och anledningen till att jag har tuttrubrik är att jag inte kom på något bättre!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0