ey

kollar reprisen av paradise nu. verkar okej. fyfan vilka bitchiga brudar! hehe

Helgen va naaaaaaaaaajs. I fredags middag hos mig, södra bar och sen efterfest hos mig..kulkul

sen lördag bakiZz, men kämpade och jag och maja gick först till nivåfucking22 sen Sogni där vi träffa massa folk. sen LARÖÖÖY. där vi också träffa folk. det var sjuuukt kul. kanske börja hänga där igen? hiehihi

efterfest efter det hos amanda, sen en till (!) efterfest hos Hemming. hahah jag och Maja har blivit så beroende av efterfest att vi kör två på en kväll. hur skall detta sluta?

Sen skulle stackars jag upp kl 9, och jag hade somnat kl halv 7. fiifan. Men vi träffade iaf Erik som är en av dem vi ska bo med i valli, han verkar skittrevlig, så det känns brrrraa.

idag jobade jag heldag och bögie jobbade på förmiddagen med mig så de va najz. hon är fett duktig! :D duktig bögie

imorgon är jag ledig, skönt! då ska jag och anna träna. föresten, undrar om jag får träna. det fanns nämligen inga pengar på mitt konto så jag kunde inte betala månadsavgiften. piiinsamt. men nu har jag satt in 6 lax så de e najs..

hejdå

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0