fredagen ur mitt perspektiv

Vi började på södra bar. Fick knappt komma in:

Vakten - Det är 20 här tjejer
Maja - Men kom iiigen vi är alltid här!
Jag - Men kom iiigen klockan e bara 9!
Vakten - ...................... Okej då.

Score så var vi inne! På södra bar, fan vad c00la vi ör som lyckades komma in liksom!

Men det var sådär, charmen med södra bar är ju faktist att sitta ute på terassen. Samma som med F12. Hur skulle F12 funka om det inte fanns någon terass? Men det var trevligt hursomhelst. Vi gick sedan vidare på barjakt på Götgatan. Gick in på en random bar som visade sig vara asnajs! Vi satt och snackade med bartendrarna och en tjej som satt själv brevid oss (vi satt i baren fett soft) Vi blev bjudna på 2 öl och en cider var av bartendern. Det var kanske mindre bra, man säger ju inte nej till gratis alkohol liksom??

Sen skulle vi träffa fiffi.. Jag åt en piggelin? Sen ångrade vi oss i kristineberg och åkte tillbaks . Då hade jag också hunnit ringa både mamma och pappa för att kolla så att det var okej om vi kom dit och hade efterfest. (varför ringa båda?) och pratat med Micke och sagt att vi skulle komma dit på efterfest. Hmmm. Men sen ångrade vi oss och skulle till spyan. Jag skulle fixa in oss.

Men vi träffa två killar utanför tuben och vi gick till Amba. Tvingade de stackars killarna att köpa en varsin öl till oss och sekunden vi fick ölen i handen prang vi iväg till vippen och sa "Gustav Rosling" hahahaha.

Sen drog Maja och jag stannade med randomboy. Sen gick vi mot spyan, men jag dumpade honom och gick in med Nils. Jag och Nils hängde i gubbrummet, men sen drog vi. Påväg till Tuben kom en kille fram och hotade stackars Nils. Han hade tydligen blivit misshandlad förut och polisanmält, så den här killen hotade honom och sa att han bör ta tillbaka anmälan.

Då gick vi fram till polisen och Nils gjorde en till anmälan. hehe. Jag fick vara vittne.

Ja, där slutar väl kvällen. Iallafall det ni får veta.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0