lyssnar lite håkis och dricker kaffe

Idag har jag varit på Bodypump på Sats. Var fett jobbigt! skivstång, hantlar och grejer. Men man känner sig så förjävla duktig efter så det är najs. Snart ska jag iväg på en teorikurs för körkort. Typ, Tråkigt. men jag måste ju ta det där jävla körkortet! Ska gå en intensivkurs, så planerar dom på körskolan in allt; riskettan, halkbana, uppkörning och teoriprov så att jag ska hinna innan jag åker. men jag är väl medveten om att jag kanske inte kommer hinna innan jag åker, så jag räknar inte med det. Men det skulle ju vara jävligt bra om det vore så. jaja. Imorgon blire lite jobb, sen till maja för middag och lite festligheter, är riktigt taggad! Har en bra magkänsla. Liza har köpt flygbiljetter till oss, den 28 november far vi! lääskigt! (Liza jag satte in pengar för biljetten på ditt konto precis) Och så är det bara snowboardkläder och bindingar kvar som kommer gå på ca 8000. say what? Jag har väl inte riktigt dom pengarna... hmm. Jävla pengar.



Snart så...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0