nu är det så att jag har fått väldigt många förfrågningar/klagomål på att jag ska börja blogga mer. så nu gör jag det.

Jag hade värsta deppfuckingångestdagen idag. Vaknade av sorgligaste drömmen där farmor först levde, men sen kom jag på att det inte var så, så jag vaknade i princip av att jag grät. Så man kan väl säga att jag "vaknade på fel sida"... Sen chillade jag gal1 hemma med TVn.. Sen kom pappa pch vi övningskörde till Farsta. Det gick f1 bra! Fick inte motorstopp eller nått.. jippiiii. Men jobbet var tungt. Är ju tvungen att ta hand om precis ALLT. så det är rätt mkt press.. Måste beställa in tomtar och skit till jul och polkagrisar och jag vet inte vad. Har ju ingen vidare koll.. Och så är glassboxen typ sönder. Fyfan för att vara chef. Och var eviga dag måste jag svara på frågan "var är Anita?"

Men men. Hoppas att imorgon blir en bättre dag!

På fredag ska jag och Anna åka bil. Ska bli najz.

Usch. Nu får det väl bli helg så att vi kan hitta på något kul!

Föresten!! Jag vill åka till ett badhus och bada och åka ruchelkanor och allt! Kan vi inte försöka göra det någon dag!? Vilka är på!?!? :D



Kommentarer
Postat av: Anna

:( Jobbigt att behöva svara på det varje dag.. det tyder ju på att hon var väldigt omtyckt. Skönt när ni åker ner till alperna så får du en lång paus från jobbet!

Jag är på på badhus haha fett kul!

2010-10-14 @ 07:29:17
Postat av: jenki

brrraaa! vi borde försöka ta det typ nästa vecka någon dag när alla kan lääängtar

2010-10-14 @ 12:43:27
Postat av: maja

Ja precis!



jag är också på badhus:D

2010-10-14 @ 12:44:24

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0