racing

tjenna. Idag var jag först på banken i vby och satte in depositionen på 20000 för vårt boende i alpish. Fett läskigt. Tänk om jag råkade skriva en siffra fel så att det typ kommer in på ett franskt porrbolag eller en fransk pub istället... typ. Får maila till Megan Simpson och kolla sen hehe. Sedan skjutsade jag Anna på cykel hem till my crib. Vi körde fett fort. Tog bileN till farsta och mötte upp Beckie som just hade jobbat sitt första ensamma pass i godisaffären, det gick bra, förutom att kassan balla uur lite. Vi åt lunch och sen hämtade vi upp LizeN och åkte till Bromma Blocks. Kolla lite affärer o fikade. Mysig dag! Med min Fab 4 :D Nu ska jag och mamma ut och övningsköra, för jag vill bli lika c00l som Anna med körkort. Sen träffa Bögie så får vi se vad vi hittar på! Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0