förkyld

Hej. Jag är fett förkyld, det suger! Liza, Beckie och Maja är tydligen också sjuka. Vi börjar verkligen bli gamla nu, man klarar inte av för håra utekvällar. Jag har bara mig själv att skylla, var ute tre nätter i rad utan jacka... två av dom hade jag bara tunna genomskinliga blusar också.. hmm. Hur tänkte man där? Igår låg jag hemma och tyckte synd om mig själv. Jag blir så sur och bitter när jag är sjuk. Fyy. Men idag känns det lite bättre, så jag ska in till stan och kolla lite med Anna. Funderar på att följa med Anna och Beckie till Norge på måndag. Är fan riktigt trött på sverige nu. Speciellt nu när jag bor hos pappa. Han är så fucking irriterande. Håller på och skäller på mig för att det är stökigt överallt, när det i själva verket är han som stökar ner. Vi kan ha bott hos mamma en månad, och sen när vi kommer hit så ser det ut som ett bombnedslag och så börjar han skälla på oss för att det är stökigt. Jävla pucko. Usch. Nej så skulle vara riktigt skönt att komma bort igen. Det är ju ändå inte meningen att man ska bo hemma när man e 20 bast....

Kommentarer
Postat av: maja

det är synd om oss

2011-08-09 @ 12:31:26

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0