Inne/Ute

Ha!

Jag gör en Inne/Ute-lista som alla c00la bloggare.


INNE:

- Pascal Engmans blogg. Riktigt underhållande + att han är snygg

- Långa (skogs)promenader. Mysigt! Borde göras oftare.

- Att Håkan blev årets manliga artist.

- Låten Changes med Black Sabbath.

- The beach med Leonardo Di Caprio. Bra film som jag och Beckie kollade på för ett par dagar sedan.

- Stumbleupon.com






UTE:

- Att jag inte fick mitt brev från skattetaten. Bara riktigt irriterande. Kom typ bort i posten.

- Brudar på FB med halvnakna profilbilder. Whats up with that?

- Att jag kollat klart på Californication medans Beckie just har börjat och ligger och garvar hela tiden när hon kollar.

- Dryga människor. Den har alltid en plats här på utelistan.

- Folk som snor saker på fester.

- Att Violeta (vår hyresvärd) inte fattar vad man säger och inte fattar att vi behöver 3 nycklar.






Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0