Internet jajemän!

Som ni kanske märker så har vi internet i lägenheten, så jävla najs. Lite mer kontakt med omvärlden liksom. Vi har inte gjort mycket idag. Setat vid datan och skickat in 100 jobbansökingar. Köpt toapapper och käkat lunch. Beckie är den segaste människan jag känner. Ville bara dela med mig av det.

Har fotat vår ack så vackra lägenhet med den fagra röda skinnsoffan!



Brudarna/datanördarna. Morten och Patrick trodde vi skulle lana när vi satt alla 3 med uppslagna datorer...



Vår ingång. Mataffären ligger på andra sidan vägen!



Här sover 2 pers i dubbelsäng i sovalkov. Jag har mina kläder i garderoben.

 

Kök + matbord



Vardagsrum



Toalett



HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0