Jag härmar Julia!

Listor är kul.


Du heter:
Jenny Helena Carlsson Ståbi
Smeknamn: Jenkan
Låt som när du är ledsen sörjer till? Scar Tissue med RHCP. som jag förövrigt lyssnar på till de flesta sinnessämningarna.
Beroende av: Serier
Vad tror folk om dig? Att jag är fett c00l. Eller inte. Kanske att jag är dryg eller puckad. Vet inte riktigt? Bryr mig nog inte så mycket om vad folk tycker så jag reflekterar väl inte så mkt över det hehe.
Stämmer det? Kan nog vara lite dryg ibland. Beror helt på om jag har respekt för personen eller ej. Puckad kan jag definitivt vara. Men bara om jag inte tänker efter ordentligt.
Vad får du oftast komplimanger för? Inget. Alla tycker att jag är ful. Meeeen. Nej får inte så mkt komplimanger nu för tiden. Ibland för mina kläder, ibland för min matlagning.
Hur imponerar man på dig? Man är snygg sexig och singel. skoja. Nej men man är lite annorlunda. Kommer med nya synsätt på saker och ting och får mig att vilja veta mer om personen.
Brukar du skratta för dig själv? Jaa. Det händer nog lite närsom.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Allt är ju bara från mamma och pappa där det står massa tråkiga saker som "älskar dig puss puss" och så.
Var bor du? Trondheim, Norge
Trivs du där? Har vart här i 2 veckor, men än så länge trivs jag!
Har du haft sex idag: Nej, tyvärr inte.
Hur svarar du i mobilen: Aaa de e Jenny eller Hej de e Jenny. Ibland när jag svarar i hemtelefonen svarar jag bara med ett otrevligt "hallå" för att det ringer så förfärligt hem till oss hela tiden. Men då tror folk oftast att jag är pappa för att jag låter så manlig.
Vem ringde du senast?: Heidi på Graffi
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att de skulle bestämma sig innan helgen eller senast på  måndag om jag får jobbet.
Antal timmar sömn inatt: Inte så mkt alls! Somna 3 och vakna 9, så  6 timmar.
Sov du ensam: Nej, men Anna.
Brukar du komma i tid: Jag är tidspessimist och när jag var liten så hade jag fobi för att komma försent, så om jag trodde att jag skulle komma försent så började jag gråta. Så nej, jag är aldrig sen om det inte är med flit.
Hur känner du dig nu: Avslappnad och ready för en bit surdegsbröd som ligger om gräddas i ugnen.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart måste det väl vara. Älskar rost och plommonlila också.
Vad tycker du om fötter: Inget speciellt. Inte äckliga och inte sexiga.
Vad saknar du: En boyfriend och ett fast jobb. Och farmor mest av allt.
Hade du en bra kväll igår: Den var lugn. Jag och Beckie kollade The beach som är en riktigt bra rulle.
Favorit dryck på morgonen: Apelsinjuice.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Det ligger mellan 12 och 1.
Är du blyg?: Nej. Jag ser inte mig själv som en blyg person. Men i vissa sammanhang kan jag vara mer eller mindre social.
Sysslar du med någon idrott: Nej. Men jag älskar att idrotta så om jag får chansen så tar jag den. Snowboard sysslar jag iof med väldigt mycket.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja. Attraktion vid första ögonkastet. Kärlek är något som växer fram.
Har du spytt offentligt: Jaadå! Vad vore livet utan lite offentlig spya liksom?
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex! Och gå ut på krogen och testa att ragga och se hur olika killar och tjejer egentligen blir behandlade i olika situationer.
Är du nöjd med ditt liv: Jo men det måste jag väl ändå säga att jag är. Jag är utomlands, jag bor inte hemma med gnälliga päron, jag får bo ihop och umgås med två av mina bästa kompisar, jag får jobba och tjäna en massa pengar. Jag får uppleva helt nya saker och har ingen gräns för vad jag ska göra med mitt liv.
Är du bortskämd: Nej. Jag tycker att föräldrar ska hjälpa till så mycket dom kan. Jag har oftast fått det jag velat ha, utan att bli bortskämd och t
Vad gör du i morgon: Vet inte
Vad är det värsta du vet?: När försvarslösa djur och människor blir utsatta för hemskheter.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Absolut!
Vad är det finaste du fått?: Allt jag fått av farmor. Gillar min guldklocka som jag har fått av farfar också. Men fäster mig inte så mycket vid ägodelar, jag tappar bort så mycket saker. Sätter större värde i att få må bra och komma hem oskadd från krogen trots att man varit kalaspackad, då gör en borttappad jacka inte så mycket. Min Iphone tycker jag är fin.
En speciell dag du minns: Jag minns sista dagen jag och farmor hann umgås ordentligt innan hon gick bort. Vi åt hamburgare på Fridays och gick bland de blommande körsbärsträden i Kungsan. Det var fint.
Du samlar på: Serier. OM de nu räknas. Men annars ingenting.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller pappa, då får man väl bästa tänkbara sympati. Mamma om man är ledsen och vill bli tröstad och pappa om man är arg och vill få bekräftelse på att personen/myndigheten som man är arg på är dum i huvet haha!
När grät du senast: I Nidaros kyrka fällde jag ett par tårar när jag tände ljus för farmor och Utöyaoffren.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara lite och resa lite.
Vill du gifta dig: Kanske. Om jag hittar någon bra kille.
Vill du ha barn:  Ja!
Är du musikalisk?: Jag är så sjukt omusikalisk så att det är pinsamt. Däremot har jag ett väldigt sort intresse för musik. Åker ju på en massa fetsivaler, lyssnar på mycket musik och på mycket olika genrer.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Såklart, den som säger nej ljuger.
Biter du på naglarna: Nej, dom hinner gå av innan jag ens kommer på tanken at göra något så äckligt! ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0