Nya lägnheten

Hej! Nu sitter jag i sängen i vår nya lägenhet. Känns bra! Men vi glömde att man måste köpa tvättmedel, diskmedel, disktrasor osv. så det måste vi göra idag. Och städa och flytta om lite grann. Inte världens sexigaste möbler tyvärr, men lägenheten är iaf fräsch. Det blir nog mysigare när vi bott in oss.

Sökte lite jobb igår, men det gick väl sådär. Provade lite affärer, men det verkade fullt överallt. Någon restaurang, ska väl söka fler restauranger. Och så ringde jag till Grönn pepper och kollade. Fick en mailadress till en tjej som hade bott här av mamma och hon var skittrevlig och sa att hon skulle försöka hjälpa mig med jobb. Jag hatar det här med osäkerhet över jobb, som i Val d'Isere. Och nu har vi ju en lägenhet så vi måste stanna här i 3 månader, så det blir lite dyrt utan jobb. Men nu ska vi inte vara negativa! Nu har anna gjort gröt!



Här bor vi!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0