Söndag

Tjena.

Idag har vi storstädat lägenheten! Jag städade köket, Anna dammsög och Beckie städade toaletten. Haha ni skulle ha hört henne! "uuuuuuusch vad det luktar illa i den här hinken, det är mögel uuuuuuuh!!!" hehe.. Jag har provjobbat på Graffi i Fredags och igår. Och så ringde dom och frågade om jag kunde komma ikväll kl 6. Hoppas fan jobbet är mitt nu! Det är askul. Men stressigt. Eller. Jag är väldigt bra på hantera stress så jag uppfattar det inte som stressigt, mer som att man alltid har något att göra. Och när jag inte har något att göra så hittar jag något att göra. Alla kollegorna verkar skitschyssta. Det finns en bög som heter Kornelius!

Juste. Vi var ju på fekke i fredags! Eller, jag jobbade till 1 så jag var inte där förens halv 2. Men det var kult. Jag drack ett glas vin sen däckade jag i Patricks säng av utmattning.





Mina snygga flatmates


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0