trött tjej

tja! Jag har kört en 3-dagars krökmaraton. Så nu är jag trött och har ont i halsen. I torsdags firade vi Liza. Jag Anna och beckie var hos beckie och förade lite först. Sen möttes vi alla upp på Langolo och drack lite vin. Sen ´bar det av till F12. Det var grymt. Älskar F12! Faktist första gången på hela sommaren som jag var där.. Fast det var typ Hiphop/RnB-night.. så musiken var inte av högsta klass med andra ord. Lite House och Dubstep hade varit uppskattat. Liten kändisspotting; Bill Skarsgård och Jesper Salén. Najs. På fredagen var jag hos Stephie som hade lite krök sådär. Trevligt. Jag, Maja och Calle (c00la gänget) spelade Jag har aldrig och Truth or dare på min IPHONE. hehe. Igår var vi och förade hos Julia, sen på 20årsfekke hos Hanna med 90-talstema. Mycket mulligt (Lizastyle) skitball liksom. Sedan hamnade vi hos Mauritz och då hade väl det mesta fuckat ur, vi var lite runda om fötterna. Men jag höll mig mer eller mindre i kragen. Avslutade med lite bubbelpool hos mig och sov till halv 4 idag. Nu ska jag sova lite till. God natt!




















Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0