nomnomnom

Hejsan.
Igår var jag ute på en liten svängom på stan. Dagen började med att jag skrev på papper på UPS. Sedan gick jag till banken och förde över pångar från vårt företagskonto till en gubbe som hade råkat sätta in pengar på fel konto. fa-an att han märkte det. hehe. Sen åkte jag till stan och gick på arbetsintervju på Qwork. Det var läskigt. Beskriv dig själv med 3 ord. eeeh. Kåt, vild och galen sa jag. SKOJA. Sen träffade jag älsklingsannie på Fridays. Maja och Calle kom och käkade också. Jag drack vin. Sen köpte vi present till Agnes. Sen åkte vi till Rival för att överraska Agnes på hennes 20-årsdag. Och om hon blev överraskad! Lite skumpa på det och sen en sjukt god middag. Jag åt entrecote och rödbets och chevresallad. nomnomnom. Så drack vi mer vin och drinkar. Jag drack Limonata Passionata, fett gott. Sen Åkte jag, Maja och Cissi till Sogni och träffade fett coola killar. Sen Spyan. De balla uur. Jag somna på tuben och råkade åka till Hässelby. Lyckat. Sen gick typ inte på bussen så fick åka taxi för 50 spänn hem. Ikväll har Malleballe poolparty för hon fyller 17! Grattis Karin! Nu ska jag gå ner och koka lite rödbetor! Hejdå


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0