UPS here I come

Tjena! Har varit rätt busy på senaste tiden med att söka jobb och sånt. Har iaf fått jobb på UPS nu som paketsorterare. Låter kanske inte som världens mest spännande jobb? Det går i princip ut på att plocka in paket i UPS-bilarna. Man måste sortera dom så att dom ligger rätt och så. Var där igår på en "andraintervju" där man fick se hur själva arbetet gick till. Var bara killar som jobbade där... Såg 2 tjejer på hela stället. Hmm. Arbetstiden är ca 4 på morgonen till 9 på morgonen. Man jobbar ungefär 4-5 timmar om dagen. Jävligt segt att gå upp så tidigt, men å andra sidan så har jag hela dan sen att göra vad jag vill, typ sola bada :) Och lönen är grym! Så jag hoppas på det bästa, ska dit snart och skriva kontrakt. Sen ska jag på en till arbetsintervju på Qwork där Cissi och Julia jobbar. Det är ett bemanningsföretag, och om jag får jobbet så kommer jag jobba extra i klädbutik. Efter det ska jag träffa Annie i stan och sen möta upp Maja, Julia och Cissi för något hemligt...


Kommentarer
Postat av: liziz

GRATTIS JENKINS!!! :D

2011-05-21 @ 01:53:15

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0