Värsta dagen

Hej... Idag åkte Lucas och Taylor. Så igår var jag, Filippa, Lucas, Taylor och Mike ute och åt middag. Jag åt jättegott kött med potatisgratäng och pepparsås. Sen gick vi till mig och åt tårta från Chevallot. Mys. Sen sov Lucas här, och klockan 6.30 gick vi upp och hem till Lucas för att packa alla hans saker. Sen gick vi till bussen som gick kl 9. Jag började såklart grina.. Och har gjort det hela dagen. Det är så sorgligt :( Kommer sakna Lucas så sjukt mkt. Men vi har sagt att han ska komma till sverige och hälsa på och att jag ska hälsa på i Nice. Men det känns ändå så tomt. Har träffat Lucas, Mike och Tay varje dag i typ 3 månader... Lucas är den finaste och snällaste killen jag nånsin träffat, kul att han ska bo på andra sidan jorden. Nej, idaag får jag vara ledsen, men imorgon är det sista dagen så då ska vi städa ut lägenheten och sen gå på danskenavslutningen! Kan bli kul. (inte att städa alltså) Saknar er där hemma, snart ses vi igen!!!! usch nu börjar jag gråta igen haha..

Kommentarer
Postat av: maggie

<3

2011-05-05 @ 18:45:02

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0