weekend wars

Hej bloggen! Jag har haft en förträfflig helg! I fredags var jag ute med Maja, Beckie och Calle och gänget. Började på Langolo och gick sen till Amba. Det var kult! Igår var jag och Bögi i stan och kollade på Quarnevalen som var c00l och tog sen en fika i solen. Jag mötte upp Gareth som är här och hälsar på och Filippa och vi förade först på söder och sen på Retro där vi såg slutet av melodifestivalen. Faaaan vad stolt jag är över min älskade Eric Saade! Love uu<3<3 3a! Fattar ni val coolt! Ja är egentligen inte ett dugg intresserad av sånt, men patriotisk är man! Sen gick vi till White room och träffade Jocke. Liza kom också. Och så träffade vi Sara där också. Väldigt trevligt. Sen hade jag en stalker när jag skulle åka hem, läskigt! Och så hittade jag en kompis på bussen, så vi gick hem till han och åt köttbullar och rökte inne. En perfekt avslutning på en grym kväll. Kom hem kl 8 imorse haha.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0