amen tjena

Idag fick jag gå tidigare, hallelujah!

Igår jobbade jag 9 timmar och lyckades klämma fingret under en grillfest i disken. Min nagel är blå :/ Kunde inte somna inatt för att fingret gjorde så ont. Vaknade halv ett imorse. Satte mig framför datan och kollade jobbschemat. Trodde jag skulle börja 17, men till min stora förvåning stod det 13 på schemt. Klockan var då 12.48. Oopsi. Bara att dra på sig kläderna, borsta tänderna och springa iväg. Som tur är så tar det mig 2 min till jobbet, så jag kom i tid. Åt en Jackburger idag. Det är med bearnaise, bacon och soppstuing. Fy i faan vilken fet hamburgare, mådde mest illa. Fick som sagt gå tidigare eftersom att det är dåligt väder då jag hade utestationen. Så det blev bara 5 timmars jobb idag, fett najs. Är ledig imorgon och fredag! Så en liten utgång imorgon då.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0