böcker och jobbet

Läste precis på Lizas blogg att hon har sömnsvårigheter. JAG med! Skumt. Kanske är för att jag har ställt om hela mitt liv typ. Jobbar mycket kvällar och slutar oftast jobbet runt 11-01. Och där är man oftast helt slut, men sen kan jag ändå inte somna. Igår låg jag och läste och boken var så sjukt spännande! Och så när jag ändå inte kunde somna så läste jag ut den jäveln. Halva boken liksom. Sen kunde jag somna gott. Läser en deckarserie som är så sjuukt spännande! Ni måste läsa dom. Skrivna av Carin Gerhardsen, Hammarbyserien. Har läst Pepparkakshuset och Mamma, Pappa, Barn. Mamma har skickat hit 3e boken, så går och väntar på den nu.

 Det var en svensk tjej från Haninge som provjobbade på Graffi för ett par dar sen. Hoppas hon får jobbet! Kul med någon som är från samma ställe och har ungefär samma värderingar eller hur man nu ska säga. Finns en till svensk tjej, men hon e från Östersund och ja. Gillar i överlag alla mina kollegor hittills. Vissa e fett sköna och vissa har jag väl inte riktigt fått ett 100 procentigt intryck av än. Men. Så har jag ju bara jobbat i en och en halv vecka. Men man kommer in i jobbet fort. Det är riktigt kul och när man har trevliga gäster som man snackar och skojar med så blir jobbet så mkt roligare! Och så finns det såklart gnälliga och bittra jävlar också, som överallt. Medelålders kvinnor är som alltid de bittraste surkärringarna. Hur orkar man gå runt och vara så sur och bitter hela tiden? De lite äldre gubbarna är de skönaste. Fick smaka milkshake. FETT god!


          

 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0