Coolt

Tjenare!

Idag fick jag gå tidigt från jobbet för att det var roligt. Alltså lugnt. Roligt betyder lugnt på norska. Väldigt rart. Rart betyder konstigt. Det tycker jag är rart. Och så kan man ta en bärs om man vill. Fast säg då inte bärs för det betyder bajs på norska. Och så om man blir lite svimfärdig så ska man för guds skull inte säga att man är en yr tös. För yr betyder kåt och tös betyder hora. Men det är roligt.

Heheheeeeeeeeee

Påväg hem så gick jag förbi vår lokala Rema1000 som ligger ca 20 meter från vår port. S0ft. Där ligger också ett gym, men det talar vi inte högt om. Där håller de på och bygger utanför. Dom byter typ ut kullerstenarna eller något sånt. Det som är så c00lt är att det var 2 unga brudar som var byggarbetare. Dom satt där i sin lilla grävskopa i sina byggarbetarbyxor. Credd som fan! I like it. Mansslakt kvinnomakt! Wwowowowwooo!

Idag skrev jag på kontraktet för jobbet på Graffi! Äntligen. Villkoren ser bra ut. Lönen är 130 norska i timmen och 140 efter kl 20.00. 100% OB på helger (soft!). Uppsägningstid 2 månader.



Hahah, jag och Beckie såg A Serbian film för några veckor sen. Så. Jävla. Äcklig. Värsta filmen jag sett någonsin i alla kategorier. I dare you to watch it!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0