Det händer alla

Hej!

Igår var en bra dag till en början. Tills jag tappade 6 Irish coffe, 1 drink och en kopp kaffe i golvet. Och jag vet inte ens vad som hände, snubblade typ på mina egna fötter i trappen. åååååh vad irriterande! Och dom andra sa ju såklart "det är lugnt, det händer alla".. Men ändå. Har knappt tappat en enda grej sen jag började och då måste jag såklart tappa en hel jävla bricka bara för det. Hoppas min kvot för sönderslaget porslin är fylld nu!

Anna är på arbetsintervju på Manpower för barnehagejobb och jag är ledig. Beckie jobbar på barnehage. När Anna kommer hem ska vi gå och köpa gymkort på T3 som ligger i huset brevid vårt. Så inga ursäkter om att det är långt till gymmet osv! Och så ska vi köra ett litet träningspass också. Är riktigt sugen på att komma igång med träningen nu!

Vi ska nog ut en sväng ikväll iaf. Inga direkta planer, men jag börjar 17 imorgon, så det passar sig bra.

Hoppas allt är bra i stockholm och uppsala och att du kryar på dig Maja!
PUSS!



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0