god natt på er

Inte mkt att uppdatera er om egentligen! Just nu gör vi/jag ju inte så värst mycket. Hänger runt, glider runt och lånar pengar, fo real. Gjorde ett nytt försök på surdegsbakandet och det blev faktist bra! Bättre än förra gången, den här gången hade vi jäst i. Kan vara bra om man inte är en surdegsmästare! Och så hällde jag i lite musli och rev i ett par morötter. Imorgon ska A&B provjobba på Rica som servitörer. Varför sökte inte jag också det? Jag väntar fortfarande på besked från Graffi och även från Peak, de skulle höra av sig nästa vecka. Att leta jobb är verkligen inte det roligaste du kan ägna dig åt.
 God natt och sov sött!
 
                     

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0