Hey! Whats going on?

4 Non Blondes – What's Up?

Såå bra! 90-talsnostalgi...

Idag gick jag och Anna upp kvart i åtta för att äta frukost på gymmet. Ja, dom serverar gratis frukost! Fett bra. Sen tränade vi en timma. Det finns TV på alla konditionsmaskiner och om man har med sig hörlurar kan man koppla in dom och höra vad alla på TV:n säger också. Och Anna var nära på att gå in i herrarnas omklädningsrum. Det var ju så lockande. Allt jag fick fram var "oj, oj, oj" när hon var på väg in. Jag kunde liksom inte förmå mig att säga "Nej, det där är fel, don't go in there!". Jag liksom drogs dit av en okänd kraft. I wanted to go in there so bad.

Snart ska jag jobba. Imorgon är jag ledig. Det regnar här. Inte så kult. Om 2 veckor kommer jag hem och hälsar på! Längtar som fan. Inte för att jag inte vill vara här, eller längtar härifrån. Men vetskapen om att jag ska få komma hem och hälsa på och hämta lite grejer och bara ha det morsomt i ett par dar är liksom bättre än om jag skulle komma hem till vardagen i sverige. U get me?




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0