im with you

Lyssnar på Red hot chili peppers nya album. Och fy fan vad det har växt. I början tyckte jag att det var helt okej. Och nu när jag har lyssnat igenom albumet ett par gånger är det briljant. Riktigt bra. Fan vad jag längtar till den 11e oktober när jag kommer sitta där i globen och se och höra mitt favoritband spela min favoritlåt Scar tissue. Kan bli the best moment of my life. Kan bli. Iaf. Lyssna på: Brendans Death Song och Did I Let You Know.

Jag och Anna snackade precis om att man inte behöver vara besatt av ett band (som Daniel Bartenius) för att vara ett stort fan. Man behöver bara gilla och lyssna på musiken, that's it. Jag kan väl inte alla åratal, alla som varit med i bandet eller ens alla albumtitlar. Men jag gillar dem lika mycket för det.


        

  

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0