Jasså

Nämen tjenare! Sitter du där för dig själv i mörkret utan något bättre för dig än att läsa den här bloggen? Nåväl.

Idag har jag inte gjort mycket annat än att jobba. Igår jobbade jag 16-01 och var helt jävla slut med tanke på att jag jobbade 10 timmar dagen innan, så jag sov till kl 1 idag. Sen åt jag frukost (lunch?)och snackade med mamma på telefon och sen var det bara att springa iväg till jobbet igen. Nu har jag slutat. Funderade på att följa med en arbetskollega (haha låter fett vuxet) ut, men det spöregnar och jag är fett trött. Ska ju jobba imorgon också. Anna och Beckie var i sverige och handlade mat idag, så nu är det fullt i kylen igen. Det enda som fanns i vår kyl var 3 vinboxar, lite smör, jäst, soya, senap och en stackars surdegsmamma som kanske inte är så välskött.

Nej men det var väl inte så mycket mer att säga. Ska läsa lite bok och sen sova:) PUSS!

                           

                            om livet ändå vore så lätt haha


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0