lilla london och downtown

Vi hade en feeeeeett najs utekväll igår. Jag och Beckie började hemma med lite Zumbali och en ljummen Dworekshot. Sedan mötte vi upp Anna som hade jobbat i mittbyen. Vi gick till vårt numera favoritförställe Lilla London. Där träffade vi några norska gutter som vi spelade biljard med. Mycket trevligt! Sen gick vi allesammans till Downtown. Riktigt bra ställe faktist. Jag blev bjuden på en massa Strawberry Mojito av Anders. Nomnomnom. Beckie drack en drink som heter Lennart. Jag och Anna dansade till Barbie Girl. Sen dansade vi till bästa låten i hela världen; Levels! Sen gick vi på norspill och sedan hjemm. Påvägen hem blev vi förföljda av creepy guy. Så Anna drog för gardinerna, för hon trodde att han skulle stå utanför och titta in på oss annars. Idag har varit en lugn dag och ikväll blir det fredagsmys med Idol!







Jag och Anders



Marius hehe



Robert och Veigaard







Tor-Harald HAHAHA (anna råkade säga Tor-Harry)





Morten och Anders. Många Morten här i Norge.





Röd tunga

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0