Lördag

Igår köpte jag och Anna gymkort på 3T som ligger här brevid. Vi gick på Zumba. Det var... kul! Men. I början hade jag det lite svårt med att ta det på allvar och stod mest och garvade. Det hjälpte såklart inte att instruktören var lite knubbig då det såg väldigt komiskt ut när hon stod där och shakeade och rullade höfterna och hade sig. Kanske att jag går dit igen. Imorse var vi på Yoga. Det var bra. Skönt och avslappnande, men ändå jobbigt och svettigt. Snart ska jag kila iväg till jobbet, börjar kl 5. Hoppas att det blir busy ikväll så att det är mycket att göra och att tiden går fort. Imorgon ska vi på ett magpass, kan behövas! Aja, annars har inget intressant hänt här inte! Längtar tills den 10e! Puss


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0