så här har vi det idag

Hallå där. Vi har storstädat lägenheten som vi alltid gör på söndagar (har hänt 1 gång tidigare). Vet inte riktigt vad dagen har att erbjuda. Men snart ska vi ut på en prommis. Söndagar i Trondheim är väldigt lugna då det mesta är stängt.

Det är lite kul att läsa alla töntiga nollnings-statusar på facebook..

"Ibland måste man ta kommando och visa levern vem det är som bestämmer!"

"Har aldrig varit så nära att skriva in mig på rehab, jävla nollning...... Aja men då kör vi igen då"

Men det verkar kul, är verkligen inte avis eller så. nej nej.... Satt och kolla lite utbildningsinfo igår och blev inte ett dugg klokare.. Har verkligen ingen aning om vad jag ska plugga eller vad jag vill bli. Eller var jag ska plugga. Utomlands skulle vara najs. Typ USA eller Australien! Tåls att tänka på. Och om jag skulle plugga i sverige så blir det defenitivt en utbytestermin/år.

Hoppas ni har det bra där hemma, och i uppsala och lund och allt vad det är!



Den här e tööng


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0