ZUP

Hej bloggeeeen.
Igår var jag och Anna på vinprovning med Graffi. Vi fick lära oss om Graffis viner och smaka på alla. Kl 10 på morgonen, kändes lite skumt att sitta på en nattklubb (nattklubben som ligger under Graffi mittbyen) och smutta vin. Jag och Anna gillade Rieslingen bäst. Och rosévespan var äckligast. Och jag kan än en gång konstatera att jag inte gillar rödvin. Eller, det fanns en som faktist var helt okej. Monticello Reserva om jag minns rätt. Och den var såklart dyrast också.
Sen gick vi hem och la oss på taket och solade på gräsmattan och läste. Det var sommarvärme.. Och jag tror det är samma idag, har inte orkat gå ut än. Sen jobbade jag 6-1. Och var sjukt trött där på slutet. Måste köpa bättre skor att jobba i, platta converse funkar inte! Snart ska jag och Anna gå ner och kolla gymmet som ligger 20 meter bort. Bra det, då kan man liksom inte bortförklara sig med att gymmet ligger så långt bort eller att man inte hinner gå och träna. Beckie är och jobbar på barnehage. Hon har jobbat rätt så mycket på senaste, hon är ju vikarie, så hon har inget fast schema. Jag är lite seg idag, är inte van vid att jobba sent och bära tunga brickor, känner att förkylningen ligger och lurar också. Det är ju nu alla blir förkylda, när vädret och temperaturen slår om. Har köpt biljett hem också, den 10e oktober landar jag i sverige, och den 12e åker jag tillbaka till Trondheim! Bara så ni vet ;) Vi kanske kan gå ut och käka den 10e ni som är hemma!?!?

Jaja, PUSSSS



HAHA äkslar dom här serierna!!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0