björnstammen

Hej! Fan vad bra Svenska björnstammen var! Åh, jag säger det igen! Jag älskar att gå på konsert. Synd att jag är så omusikalisk. Annars hade jag vart musiker, definitivt! Jag jobbade 10 timmar i lördags, serverad Grillfest till svenska björnstammen (COOOOL!!!!!) sen sprang jag till Bläst som ligger nästan brevid Graffi och köpte en öl och såg på deras spelning. Stod med en öl och dansade och den sprätte åt alla håll och det var så najs. Anna hann precis till de 2 sista låtarna. Sen gick vi med 2 dudes på mellanfest på Bakklandet och drack pils. Sen Vega. Stod och hånglade i baren och det var så kul, men fan vad jag är pinsam. Men vafan, man lever bara en gång! Idag öppnade jag och Birgitte tillsammans och det var såå najs. Bara drack cappucino och chillade. Sen åt vi middag med Theres på Graffi och drack lite pils. Beckie kommer på fredag och fyfaaan vad kul vi ska ha! Grillfest hos Theres inplanerad på lördag!!! Föör jag är fri hela helgen! (ser nu att det var mycket pils i detta inlägget, men det är ju gott..) JUST DET! Vet ni vem jag ska se på onsdagen den 3e maj? AVICIII! MOHAHAHAAAA!!!!!!!!!! Älskar mitt liv just nu!

Haha, såhär ser det ut på Annas hus.
Jag och Anna var och åt lunch och shoppade i tisdags. Jag råkade shoppa upp all min tips...
Det var fett god pizza
KOselig daaaa
Min nya homie Theres :D
Man måååå ju ha ei pils etter jobb sjööö
tjena

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0