drunk as fuck

Hola, Señorita! Poor favooor!
Sen kan jag inge mer..
Igår var en nyyydelig dag! Jag, Anna og Anette drack kaffe ute i solen på Graffi. Sen promenerade jag runt i Trondheim och gick på skatteetaten där jag fick besked om att jag inte kommer få tillbaka de pengar jag betalde för mkt i skatt (har betalt 50 % i 2 mån) snart, utan nästa sommar. Kuuul. Så var jag och körde ett hårt pass på gymmet. Fyfan vilket träningsvärk jag har asså. Sen gick jag till Anette och drack vin med henne, Anna och Ken. Vi alla blev dritings och gick till Cirkus, men Ken kom inte in för han var för full, så då svepte vi vår nyinköpta öl (smart) och gick till DIskoteket och drack skumpa. Hur jag kom hem kommer jag inte ihåg, men vaknade upp naken och ensam i min egen säng. Så det var ju bra. Idag har jag inte gjort ett drit. Ska över till Anna snart med hennes väska som hon glömde igår när hon gick, hehe... Sen jobb.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0