Kino

Haj. Idag är jag fri, och det är deilig! Började dagen med havregrynsgröt och knäckemacka framför Desperate Housewives. Sen begav jag mig till gymmet för ett magpass och sedan styrketräning. Efter det träffade jag Birgitte och drack kaffe och milkshake i solen på Graffi. Har varit så himla fint och soligt här på sistone, jag får riktiga vårkänslor! Nu sitter jag i min säng och har kollat lite på snygga fotbollskillar på fotbollsplanen utanför mitt fönster. Mycket trevligt! Älskar snygga killar :) heheheeee. Har haft det fett fett på sistone. Vi slog rekord på jobbet i lördags. 228 000 i omsättning hade vi. Och jag jobbade 10 timmar den dagen, det var fanimig stressigt. Men jag är stolt av att vara del av rekordet! Snart ska jag iväg och möta upp Theres och Lena för att äta middag och sen gå på kino (bio) vi ska se Titanic i 3D, haha fett lame. Men blir kos. Malin är huvudperson i en kortfilm på SVT, jag är fett stolt!!!!
http://svt.se/2.176087/1.2689240/han_var_otrogen
En bästa kompis som är sjukt bra på att sjunga och har vart med i The voice och en syrra som är skådis. Oooom jag är stolt! Jag är fan dum i huvet, men man är ju ung och dum och allt sånt.. Jag jobbade ju som sagt i 10 timmar i lördags. Efter det var jag en aning trött, men jag gick på konsert med Anette i källaren på ett uteställe som heter Familien. Det var ett band från England som heter Mean Poppa Lean som Anette känner gitaristen i. Feeeeett bra var dom!! Åååh att gå på konsert är fan det bästa jag vet!! Haffade killen som spelade trombon (hahah) som var så löjligt jävla snygg!!! Älskar snygga engelskmän! Han var en snygg version av Cook i Skins, det ni! Jag skulle öppna dan efter kl 11. Så tanken var att det skulle bli en kortis, men det var ju så kul och killarna i bandet var så sköna och stämningen var på topp. Anette förbjöd mig dock från att shotta (hon är ju trots allt min chef).. Men det blev efterfest och kl 4 ser Anette surt på mig och säger. JENNY! Du börjar fan jobba om 7 timmar, nu mååå du gå hjem! Heheheeee. Så gick jag hem och sov 3 timmar och jobbade sedan 9 timmar. Var aningen sliten efter den helgen..
Här kommer lite bilder från senaste:
Jag och Anette åt god Tacos första kvällen i hennes nya lägenhet.
Jag och min älskade flatmate Johanna åt Grillfest lux på mitt jobb. nomnom!
Jag hade påsknagellack i påsk. Ganska fult, men jag gillart.
Sötiz Birgitte idag på Graffi
Nu ska jag kila iväg in mot stan! Saknar er! PUSSSS!

Kommentarer
Postat av: Liza

"Älskar snygga killar :)"

"Åååh att gå på konsert är fan det bästa jag vet"

"Älskar snygga engelskmän!"



haha du är så söt! jag tror vi kan konstatera vad dina favoritsaker i världen är ;-) SAKNAR DIG!!

2012-04-17 @ 22:45:32
Postat av: Anonym

HHAHHA JAA inte så svårt att veta vad jag gillar kanske.



danskar

engelskmän

aussies

och konserter! :D



och öl

2012-04-18 @ 00:30:52

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0