Somrigt

Heej! Ja som ni har sett så är jag in a relationship on facebook. Så nu har alla i gänget pojkvän, det var som fan! haha.. Så nu får jag också vara med på alla parmiddagar? Här är allt bra som vanligt. Typ. På jobbet är det inte så bra för tillfället. Lite dålig stämning på grund av en massa olika saker. Tur att jag har en del bra kolleger iaf. Problemet är cheferna just nu. Längtar till lönen som kommer om ett par dagar. Blir fet lön med semesterpeng på 10 tusen också. Woho! Och allt ska direkt in på sparkontot. Jag och Theres planerade lite Asien idag också. Är så sjukt taggad! Länderna blir nog Bali, Malaysia, Thailand, Laos, Kambodja, Vietnam, Filippinerna. Och jag vill bara åka till Laos NU och göra tubing! Det är en flod i Laos där man hyr badringar så åker man med strömmen ner och gör en barrunda, så man stannar alltså på barer som ligger längs floden och super sig aspackad, haha typ min dröm ;)... Igår var vi ute efter jobbet. Drack pils för 19 kronor på Downtown och shottade jäger på Cirkus. Jag tog med min öl i handväskan när det stängde. Mycket bra. Sen var det efterfest hos Anniken. Vart ganska full, för jag vaknade i min säng åt fel håll. Snart ska jag gå och möta Espen för en promenad.. Kommer till sthlm den 4e juli och åker tillbaka den 12e, planera in det i era kalendrar! PUSS!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0