tatuering

Hej! Var ju och tatuerade mig igår på Onkel Henrys här i Trondheim. Det jag ville ha var ju först och främst ett ankare och jag hade funderat på att ha det på benet, bak på vaden.. Sen kom det bara till mig precis hur tatueringen skulle se ut, dagen innan jag skulle göra den! Då bestämde jag mig för att den skulle sitta på sidan, på revbenen och att det skulle vara vatten och en svala också. Så kom jag till min session och han som gjorde den, Maciek ritade upp tatueringen helt från grunden exakt som jag ville ha den! Eller han ändrade lite saker som han tyckte var bra, och det är jag glad för, för det blev bara ännu bättre. Skulle t.ex. ha ett rep runt ankaret, men han föreslog en banderoll istället, och det blev faktist skitbra. Jag ville ju skriva farmor någonstans på ankaret och det vart prefekt att skriva det på banderollen i mitten av ankaret. Så det tog väl ca 2,5 timma att komma fram till motivet och sen ca 2-2,5 timmar att tattuera själva grunden. Ska tillbaka om 3 veckor igen när den har läkt för att fylla i färg. Jag kan ju också berätta att det gjorde så jävla fucking ont! Jag var ju aslugn och ba nej men det här går bra, jag har hög smärttröskel, bla bla bla. Haha, så kaxig var jag iiinte när jag låg där under nålen och när han började på revbenen och fram på magen... Jag är iaf sjuuukt nöjd, kunde inte ha blivit bättre, och då är den ju inte ens färdig än!
Halva klar typ
Precis efter

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0