i could have lied

Go kväll. Sitter och myser i min säng och lyssnar på mina älsklingar. Jobbade ikväll, var inte på jobbhumör alls. Vi hade Abacus som är ett företag som typ värvar studenter till deras företag så dom bjuder dom på en massa mat och dricka för att muta dom typ. Och tänk då 70 studenter som får hur mkt mat och dricka de vill, gratis. Gaaanska jobbiga. Jag passar fan inte som servitris, orkar inte vara trevlig hela tiden och fjäska för folk och grejer. Är ledig imorgon och då blire drinkkväll igen hemma hos Birgitte. Blir Strawberry daiquiris och Mojito! Det blir narre. Igår var jag med Marcel på vinprovning. Några riktigt goda Prosecco och några goda rödvin. Och så fick vi lunch, jättegod renstek. Och så gick jag och Marcel och åt blåbärspaj till dessert. En bra dag!

Coola Lena
Och jag
En sån där kille som man bara kan få i sina drömmar. Snygging liksom.
Juste, var hemma hos Kornelius i förrgår och åt middag och drack öl, vin, och kaffebaileys. Gittisen och Lena kom också, mycket trevligt!

Kommentarer
Postat av: Liza

Fint!! Du ser ut att ha det riktigt dejligt. saknar dig. Puss

2012-03-02 @ 09:56:25
Postat av: jenkins

jag har det bra! Men saknar dig med sjukt mycket1!!!! Puss

2012-03-02 @ 12:11:19

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0