jeg kommer hjem

Heej. Idag har jag vart på skatteetaten och folkregistrerat mig här i Norge. Så nu har jag officiellt utvandrat från Sverige. Coolt. Eller inte. Sen handlade jag saker till mitt rum, blev bland annat lite ljus och en orkidé. Så nu har jag jättemysigt här i rummet. Sen jobbade jag. Gick bra, fick vara oppå vilket betyder att man inte har en egen station att ta hand om, utan man hjälper till lite och det är fett chill för då behöver man inte stressa så mycket. Annars så händer inte så mycket. Tror inte det blir någon Miami-resa för oss tyvärr, av lite olika anledningar. MEEEEN! Jag kommer hem och hälsar på i 10 dagar!! Woop woop! Så skriv upp att jag kommer den 18e mars och åker den 29e! Då måste vi ses allihopa! Saknar er så jevla mycke! Och så vill jag gå på spyan.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0