lately

Hej! Har vart hemma i Sverige sen i söndags. Då åkte jag direkt från flygplatsen och kollade på Lizas bandymatch, dom torskade tyvärr, men Liza var duktig och gjorde mål!
Sen fyllde pappa 50 år på måndagen och vi var hemma typ hela dagen och firade honom och åt tårta och så. Jag var på Fotografiska med mamma, det var asbra utställningar, min favorit var faktist Mats Bäcker som hade sjukt fina bilder från konsertpubliken på bl.a. Keith Richards, Mick Jagger och Prince. Sen klippte vi oss och gjorde blonda slingor. Igår var jag och mamma i stan och shoppade. Jag köpte en skinnjacka på Zara och lite annat fint. Sen drack jag, Liza och Bögi lite vin och åt sen på Vapiano. Gott! Idag var jag och pappa och shoppade lite, jag fick ett par Ray Bans, naajs! Sen åt vi semla och kollade film. Kom precis hem från Birgitta, pappas moster. Vi var och åt middag med familjen på Chez Michelle för att fira pappa lite. Jag åt jättegod oxfilé och drack rödvin igen (!). Imorgon ska jag ut med Filippa och på lördag blir det middag hos mig och utgång igen. Och så har jag en massa mer inplanerat! Tiden går så fort, snart är jag tillbaka i Trondis igen..
Duktiga Liza
Är det bara jag som tycker att den där skulpturen ser lite snuskig ut?
God lunch
En av favoriterna av Corbijn
Min absoluta favorit på Anthony Kiedis (sångare i Red hot) av Corbijn
Snygg bild tagen av Mats
Mamma insisterade på att ta bild på min profil som hon tycker är så fin...
"Nu räcker det!"
Fin bild på Prince, också av Mats.
Kul grej med den här bilden är att det är Magnus Lindberg som var sångare i 80-talsbandet Grymling som faktist är min gudmors man.. Coolt att ha sin svettiga hals hängande på fotografiska liksom..
God
Glaad för nya brillZ
Farfar och Malin
Birgitta
Grattis!
Trötta prutten somnade i soffan hos Birgitta efter middan

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0