tja

Jag och Johanna (my roomie) såg precis på första avsnittet av Paradise Hotel Norge. Feeett bra! Jag älskar paradise hotel.. Och så var det världens sötaste kille med!! I helgen jobbade jag, men slutade runt 7 på lördagen, så jag var och åt middag med Anna på Bare Blåbär. Sen kom fler folk dit och drack öl med oss och sen vart det Vega som vanligt, askul! Slutade med efterfest hos en polis med champagne och jag har aldrig. Dagen efter jobbade jag och det var hemskt. Nu är det inte ens en vecka tills jag kommer hem, ska bli så mysigt. Haha jag har verkligen inget att skriva! Jag jobbar en massa och när jag inte jobbar festar jag eller umgås med kompisar. Och tränar lite... Inget speciellt som händer. Lika bra det! Eller jag har ju en massa kul att berätta, men det är för barnförbjudet, hehe..  Lite bilder istället.


Jag var värd en Ben & Jerrys Cookie dough när jag fick veta att Nisse hade dött :(
På Raus i tisdags, det var classic tuesday med drinkar för 59 spänn, värt!
Söta paret på Cirkus
Min favoritpaj, nom!
Vega!
hahha
Sindre og Markus

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0