bra dagar

Hej! Har precis fått lön och jag är överlycklig! Äntligen lite pengar! Så nu ska jag betala räkningar, inte lika kul.. Och så ska jag köpa en cykel :) Kommer bli najs att kunna glida runt med i sommar. Har och haft måndag och tisdag lediga och det har vart helt underbart! Vart strålande sol båda dagarna. I måndags hängde jag, Theres och Anna hemma hos Espen och åt pizza och chillade (Espen var inte där, han hade gått till jobbet hehe) Sen satt jag och Anna i solen innan ett hårt magpass på gymmet. Sen lagade jag och Espen jättegod wook och kollade på American history X som jag aldrig hade sett. Den var asbra! Se den! Igår satt jag i solen hela dagen och bara koste meg med en massa härligt folk. :)) Nu undrar ni säkert vem den här Espen är som jag skriver om hela tiden.. Det är Theres kompis som jag träffade hemma hos hennne på förfest förra helgen. .. Är dålig på att sätta ord på känslor. Men jag gillar honom väldigt mycket :)
Det finns en anledning till att det heter Solsiden
Kornelius gjorde iskaffe med flöte i till oss.. Feeder!
Satt med Theres på bryggan igår och åt lite glass
Fina Espen
Vidar och Emma
Äta snackplatå

Kommentarer
Postat av: Liza

åh vad härligt!! snygg-espen! skype snart, miss you PUSS

2012-05-10 @ 15:27:07

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0