sliten

Tjena. Har jobbat ganska mycket på sistone. Många 9-10timmarspass.. Börjar känna mig lite sliten, så ska bara vara hemma och ta det lugnt ikväll. Det var så himla mysigt att ha Beckie här över helgen, men det gick alldeles för fort! Vi var ute fredag och lördag och stökade och var på efterfest och förfest och hela köret! Sjukt kul hade vi! Var på Avicii i torsdags, det var grymt, såklart. Jag och Anna stod längst fram och mosades! Haha, men fan man känner att man inte e 18 längre! Vi skulle ju ha gått ut efter, men vi åt på BK och drog hem efter det. Satte mig på gräset utanför mitt hus och tog en cigg innan jag skulle hem och sova och så kommer en jävla brud joggandes, kl 2 på natten! Inte okej. Varför ska alla jogga när jag är full/ har walk of shame/ är bakis!? Som när jag hade världens värsta walk of shame nån gång för något år sen och det var Stockholm marathon, då kände man sig inte jättefräsch... Här i Trondheim är iaf allt bra, vi har haft väldigt fint väder på sistone, mycket sol coh mycket folk på uteserveringarna.
Kornelius fyllde 20 och detta firades både tisdag och onsdag!
Blev bjuden på många shotts
Kornelius och hans pojkvän David :)
Onsdagen, det går vilt till på Cirkus!
Carl-Magnus
Synne og Anniken
Sötizz
Espen på uteserveringen på Graffi i söndags :)
Sen gick jag ut efter jobbet i måndags också! Förfest och sen downtown blev deee
Tezzan och jag
Fet förfest i en källare med graffitti på väggen och grejer
hahaha downtown,....
ooooohhh

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0