Sol

Hej på er. Jag har det fortfarande väldigt bra här uppe i nord. Saknar er såklart! Vill att ni ska komma hit och hälsa på! Har varit riktigt sommarväder här på sistone. Jag har solat lite och blivit lite brun. Har suttit på uteserveringar och myst. Jobbat mycket, blir över 200 timmar den här månaden tror jag! Vi firade Espen och Theres i lördags, för dom båda fyller år på onsdag. Det var sjukt lyckat! Vi tjejer började med middag på Graffi, sen var det förfest hos Theres och till sist Vega där alla var skitfulla, jag dansade på bordet och Theres hade sönder alla glas. Sen vart det lite efterfest hos Kornelius.. Imorgon ska jag bjuda Espen på födelsedagsmiddag. Tiden går så sjukt fort! Det är ju sommar nu.. Snart fyller jag år också. DÅ måste ni vara hemma redo för att fira mig! Tror jag stannar lite längre här sen, typ jobbar september ut. Herregud jag kommer aldrig härifrån! Men tanken är att jag ska jobba ihop lite mer pengar (är typ helt pank) och sen drar jag och Theres till Asien och eventuellt Australien, får se hur mycket pengar vi får ihop. Och efter det är det ingen som vet vad som händer, det är ju det som är charmen med livet tycker jag, att man kan vara lite spontan och inte har hela sitt liv planerat. Men blir nog plugg nästa vår. Kanske här i Trondheim eller i Uppsala eller vet vet, kanske i Brasilien? Haha nej men vi får se.. Just det! Jag har köpt en cykel! Och färgat håret lite ljusare.

Kommentarer
Postat av: Liza

jag ska försöka komma i juni!!! men du är hemma över min b-day? saknarej ju..

2012-05-29 @ 10:55:08
Postat av: jenny

vore feeett!! ja jag ska ta ledigt då tänkte jag :) vilket datum är du hemma i aug?

2012-05-29 @ 15:39:58
Postat av: Liza

jippieeeeee! sweet. jag är hemma hela aug förutom way out west, som e 2a helgen i aug! 10-12 eller nåt sånt

2012-05-29 @ 17:40:42

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0